اکبر نبوی؛ روزنامه نگار، در پی در گذشت دکتر محمود شیخ زین الدین؛ معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دلنوشته ای در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش پایکاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، در دلنوشته اکبر نبوی می خوانیم: درگذشت اندوهبار و دریغ انگیز دکتر محمود شیخ زین الدین معاون نوآوریِ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را به آقای دکتر ستاری (معاون محترم رییس جمهور) و دوست عزیزم آقای پرویز کرمی (،دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی) تسلیت و تعزیت می گویم. 

در این چند سال که توسط عزیز دلم آقای پرویز کرمی با دکتر زین الدین ارجمند آشنا شده بودم ایشان را دانشمندی پرتلاش، هماره در جوشش، سرشار از اخلاص و صفا و دلی پر از عشق به ایران یافتم. آن عزیز سفر کرده بسیار زلال و خوش مشرب و محضر بود. چشمانی شفاف و روشن و پر امید داشت و نگاهی بلند پرواز و اندیشه ای پرتکاپو و آینده نگر. در امروز محدود نمی شد. همواره به فردا و فرداها می اندیشید و به معنای درست کلمه تفکری راهبردی داشت. 

می دانم که فقدان اش برای دکتر ستاری گرامی سنگین است و برای پرویز کرمی نیز. و می دانم که درگذشت یکباره و شتابناک اش برای جامعه ی علمی کشور صدمه ای گران خواهد بود.

خداوند این دانشمند عزیز را در دریای آرامش و آمرزش خویش پذیرا باشد و به دل داغدار خانواده ی گرامی اش صبر و تحمل داغ عنایت فرماید و به همکاران اش در معاونت علمی و فناوری و همچنین به شاگردان اش شکیبایی و صبر مرحمت فرماید.