رویداد اینوتکس‌پیچ از سری برنامه‌های هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری که با حمایت معاونت علمی برگزار می‌شود، در تهران برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، رویداد اینوتکس‌پیچ در راستای هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری برگزار می‌شود. این رویداد رقابتی ابتدا در خرداد و تیرماه 97 در 4 شهر تهران، اهواز، شیراز و مشهد برگزار می‌شود. پس از انتخاب برترین‌های هر شهر، از هر شهر 2 استارتاپ برای حضور در مرحله نهایی انتخاب می‌شود. مرحله نهایی همزمان با اینوتکس 2018 برگزار خواهد شد. 

روز گذشته، 29 خردادماه نخستین مرحله از این رقابت‌ها، در تهران برگزار شد. 11 استارتاپ برای شرکت در رویداد اینوتکس‌پیچ تهران برگزیده شده بودند. این استارتاپ ها شامل روپوشا، دایاموز، پانچ کارت، جستاورد، اسمارت‌وای‌فای، آی‌کتل، کارجوپلاس، دنگی‌پال، بستر ابری UV، ساختمان‌یار و استورم بود. در آخر دو تیم اسمارت وای‌فای و استورم به‌عنوان برگزیدگان اینوتکس پیچ تهران معرفی شدند.

این رقابت‌ها باهدف سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها انجام می‌شود، لذا دبیرخانه نمایشگاه با دعوت از سرمایه‌گذاران برای شرکت در این رویداد مقدمات لازم را جهت سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها فراهم آورده است.

 

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2018)، بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی در حوزه تکنولوژی و نوآوری در ایران، به همت پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 14 تا 16 تیرماه 1397 در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار می‌شود.