فراخوان همکاری فناورانه در حوزه پلتفرم فناوری نانوپوشش‌های سخت با استفاده از تجهیزات صنعتیPVD که با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی صورت می‌گیرد، اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، مرکز صنعتی سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) برای توسعه همکاری‌های فناورانه جهت توسعه کاربردها و محصولات مبتنی بر نیاز صنعت در حوزه نانوپوشش‌های سخت در قالب پروژه فرصت صنعتی و یا پایان‌نامه صنعتی از محققین و متخصصین این حوزه دعوت به همکاری می‌کند.

محورهای این فراخوان همکاری شامل توسعه نانوپوشش‌های سخت برای کاربردهای صنعتی و تجاری، انطباق و اثبات کارایی نانوپوشش‌های سخت برای فرصت‌های صنعتی است.

همچنین، ICAN به‌منظور تسهیل فرآیند همکاری‌های فناورانه برای طرح‌های منتخب از بین طرح‌های ارسالی حمایت‌ها و تسهیلاتی در نظر گرفته است.

از جمله حمایت‌ها و تسهیلات این مرکز می‌توان به بهره‌برداری از تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی؛ پوشش‌دهی صنعتی؛ دریافت مشاوره فنی و کسب‌وکاری؛ تأمین کامل هزینه‌های مواد اولیه؛ تأمین هزینه‌های تست، مشخصه‌یابی و اثبات کارایی؛ دریافت امکانات تحقیقاتی، آموزشی اشاره کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند از تاریخ 10 تا 30 مردادماه 1397 طرح پیشنهادی خود را از طریق سایت ICAN ارسال کنند.