چهارمین مدرسه دانشجویی تابستانه علوم اعصاب شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی در اواخر مردادماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، هدف از برگزاری این مدرسه تابستانی آشنایی دانشجویان با فناوری های نوین شناختی، تقویت کارگروهی و تفکر بین رشته ای با تاکید بر اجرای پروژه های علمی است.

در برگزاری این دوره آموزشی شش روزه که از بیستم مردادماه جاری آغاز می شود، آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز، انجمن علوم اعصاب ایران و دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز مشارکت دارند.

بر اساس اعلام مسوولان برگزاری این مدرسه تابستانه دانشجویی، در این دوره آموزشی، برگزاری کلاس‌های تخصصی با موضوعات مختلف علوم اعصاب شناختی از قبیل تشریح عملی مغز انسان، حس و ادراک، نوروساینس ،خواب و بیداری، فلسفه ذهن، حافظه و یادگیری، تفکر و زبان، تصمیم گیری‌ و کارکرد اجرایی، مدل سازی شناختی، آگاهی و توجه، شناخت اجتماعی، بیماری های عصبی، توانبخشی شناختی، نقشه برداری مغز، پژوهش در علوم اعصاب و کار تیمی با رویکرد علوم اعصاب پیش بینی شده است.

به گفته این مسوولان، کلاس های این مدرسه تابستانه ویژه دانشجویان علوم پزشکی، علوم پایه، روانشناسی و فنی و مهندسی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای است و متقاضیان و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به  سایت آزمایشگاه ملی مغز WWW.nbml.ir  مراجعه کنند.