سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی پارک‌ها و مراکز نوآوری با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری امروز دوشنبه 12 شهریورماه در اصفهان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری امروز دوشنبه 12 شهریورماه برای حضور در سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی پارک‌ها و مراکز نوآوری به استان اصفهان سفر کرده است.

کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری که یکی از مهم‌ترین رویدادهای بین‌المللی در حوزه اقتصاد و شرکت‌های دانش‌بنیان محسوب می‌شود، پس از سی و چهار دوره برای نخستین بار به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و در اصفهان برگزار خواهد شد.

موضوع اصلی این کنفرانس «حرکت به سوی شهرها و جوامع پایدار، پرورش و ترویج اکوسیستم‌های نوآوری» بوده و در این رویداد چگونگی بهره‌مندی از ظرفیت نهادهای توسعه فناوری به ویژه پارک‌های علم و فناوری برای رفع مشکلات شهرها و رسیدن به توسعه پایدار بررسی خواهد شد. همچنین در این کنفرانس از 50 کشور دنیا مقاله دریافت شده است که تعداد این مقالات در کنفرانس‌های جهانی رکورددار است و این به سابقه علمی و تحقیقاتی کشور ما برمی‌گردد، ۳۵ مقاله کامل از ۲۲ کشور نیز در روزهای برگزاری کنفرانس به صورت شفاهی ارائه خواهد شد.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان، لوییس سنز مدیرکل اتحادیه بین المللی پارکهای علم و فناوری و مراکز علم و فناوری و برخی روسای پارک های علم و فناوری از دیگر کشورها  از جمله حاضرین در این کنفرانس هستند. بازدید از نمایشگاه جانبی سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی پارک‌ها و مراکز نوآوری از برنامه های در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در این کنفرانس است.

سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.