کارگروه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق از ظرفیت همکاران شرکت‌های خلاق و سایر علاقه‌مندان فعال در حوزه‌های خلاق و صنایع فرهنگی استفاده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، کارگروه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق به‌منظور استفاده از ظرفیت همکاران شرکت‌های خلاق و سایر علاقه‌مندان فعال در حوزه‌های خلاق و صنایع فرهنگی، از این عزیزان دعوت می‌کند تا مقالات و گزارش‌های خود را حداکثر تا تاریخ 20 شهریورماه به دبیرخانه این کارگروه ارسال کنند.

موضوعات این فراخوان شامل معرفی صنایع خلاق در ایران و جهان؛ بررسی هر یک از حوزه‌های صنایع خلاق در زمینه‌های: اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، صنعتی، بازار، صادرات، توسعه منابع انسانی، آموزش، اشتغال، نمونه‌های موفق جهانی، ظرفیت سرمایه‌گذاری در هر حوزه؛ بررسی پیوند میان هر یک از صنایع خلاق با یکدیگر؛ زیرساخت‌های موردنیاز هر صنعت خلاق، بررسی اندازه بازار هر حوزه (در طی مثلاً یک سال)؛ ظرفیت‌های صادرات، سازمان‌های متولی این امر، امکانات، الزامات و مهارت‌های های لازم، مجوزهای راه‌اندازی کسب‌وکار، شرایط و تسهیلات و موانع هر یک از حوزه‌ها است.

مطالب ارسالی در هیئت داوران بررسی و موارد برگزیده در فصلنامه پاییزی زیست‌بوم خلاق و پایگاه اطلاع‌رسانی برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق به نام نگارنده منتشر میشوند. همچنین  نویسنده مقاله برگزیده، در یکی از کارگاه‌های آموزشی صنایع خلاق به طور رایگان شرکت خواهد کرد.

مقالات، مطالب و گزارش‌های ارسالی  باید در زمینه های کسب‌وکارهای دیجیتال و فضای مجازی؛ صنایع دیداری و شنیداری؛ صنایع‌دستی، گردشگری و میراث فرهنگی؛ هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی؛ بازی، اسباب‌بازی و سرگرمی؛ طراحی و معماری؛ چاپ و نشر؛ گیاهان داروئی و طب سنتی باشد.

 علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و برای ارسال آثارخود به ادرس ایمیل ircreative@isti.ir پیام ارسال کنند .