دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق از حضور شرکت‌های خلاق در دومین نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور کشور حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، دومین نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور با هدف نمایش توانمندی‌های کشور و با ظرفیت حضور تعداد 300 شرکت برتر دانش‌بنیان و خلاق در تاریخ در تاریخ ۱۹-۲۲ مهرماه ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار خواهد شد.

شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان در این نمایشگاه محصولات خود را در زمینه‌های فناوری‌های فرهنگی، انیمیشن، بازی، الکترونیک، مخابرات و ارتباطات، فناوری اطلاعات، اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی، کلان داده، تجهیزات پزشکی، کنترل، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، رباتیک، شهر هوشمند و حمل‌ونقل هوشمند، کشاورزی، شیلات، باغداری و دامداری، نفت، گاز و پتروشیمی، تجهیزات آزمایشگاهی؛ تجهیزات ساخت و تولید؛ مواد پیشرفته؛ داروهای پیشرفته؛ فناوری‌های فرهنگی؛ بیوتکنولوژی و غیره در معرض دید علاقه‌مندان به این حوزه‌ها  قرار خواهند داد.

در همین راستا دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق به‌منظور توسعه و ترویج فعالیت شرکت‌های خلاق، از حضور این شرکتها در این نمایشگاه در قالب اجاره کانتر یا غرفه با تأمین 50 درصد از هزینه‌ها تا سقف بیست میلیون ریال حمایت به عمل می‌آورد.

شرکت‌های خلاق می‌توانند تا پایان شهریورماه و پس از  هماهنگی با دبیرخانه به شماره تماس 83532475-021، به‌منظور ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.dbexpo.ir مراجعه کنند و پس از حضور در نمایشگاه و ارائه مدارک مالی معتبر به دبیرخانه، سهم حمایتی را از دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق دریافت کنند.