مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در نظر دارد هیات تجاری و فناوری متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را به کشورهای ازبکستان و قرقیزستان اعزام کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، نشست تجاری بین ایران، ازبکستان و قزاقستان با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری روزهای 30 مهر تا 4 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این برنامه شامل نشست‌های تجاری مشترک با شرکت‌های متناظر ازبکستانی و قرقیزستانی و بازدیدهای صنعتی و تجاری است. معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در قالب سفر رسمی به دعوت وزیر توسعه نوآوری ازبکستان به آن کشور سفر می کند و یک هیات تجاری نیز در این سفر معاون علمی را همراهی می کنند.

آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت های متقاضی حضور در این نست، تا 5 مهرماه سال جاری است و کلیه مراحل اخذ بلیط، ویزا و رزرو هتل توسط کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری انجام خواهد شد.

 شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در هیات تجاری، می‌توانند از طریق"کارتابل شرکت‌ها و فناوران" در صفحه اصلی وبسایت کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری (www.tesc.ir) ثبت‌نام و با انتخاب "درخواست دریافت خدمات حمایتی" و خدمت درخواستی "اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری" و تکمیل فرم مربوطه نسبت به اعلام آمادگی برای حضور در برنامه اقدام کنند.

 به علت محدودیت ظرفیت ثبت نام، شرکتها بر مبنای آمادگی صادرات ارزیابی خواهند شد و اولویت با شرکت‌هایی است که از سطح آمادگی بالاتری برخوردار باشند. علاقمندان برای پاسخ به سوالات احتمالی می‌توانند با کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به شماره 63103114 تماس بگیرند.