دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران اعلام کرد امروز نامه‌ای به سینمادارانی که در دوران جام جهانی فوتبال نمایش داده اند، ارسال می شود تا تکلیف اختصاص درآمد این سانس ها مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، سیدضیا هاشمی دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران درباره جلسه شورای عالی اکران که قرار بود دیروز ۲ مهرماه برگزار و طی آن به سینماداران ابلاغ شود که درآمد حاصل از نمایش فوتبال در سینماها را به حساب خانه سینما واریز کنند، بیان کرد: با توجه به اینکه ما در کمیته انضباطی تا الان به آخرین مصوبه شورای عالی اکران دسترسی نداشتیم این موضوع به تعویق افتاده بود ولی حالا قرار است دستورالعملی تنظیم و به سینماهای نمایش دهنده ارسال کنیم تا سینماداران هرچه زودتر این مبالغ را واریز کنند.

وی افزود: طبق مصوبه شورای عالی اکران، قرار بر این است که شماره حسابی اعلام و این پول به خانه سینما داده شود اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران در پایان عنوان کرد: ما سعی می کنیم امروز ۳ مهرماه متن این نامه را آماده و به سینماهای نمایش دهنده فوتبال ارسال کنیم تا مبالغ را واریز کنند.