دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی فرصتی برای گسترش همکاری‌های داخلی و بین‌المللی فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی  30 مهر تا 3 آبان ماه سال جاری در جزیره کیش، برگزار می شود. این رویداد را باید فرصتی برای گسترش همکاری های داخلی و بین المللی دانست که با ارائه تصویری از قابلیت ها، ظرفیت ها و شرایط اقتصاد کلان کشورشرایط بهتری برای فهم و آشنایی با رویکردهای کسب و کار در اقتصاد فراهم می کند.

بر اساس این گزارش، رویداد کیش اینوکس 2017 با رویکردهایی همچون معرفی ظرفیت‌های بازار سرمایه کشور، تامین شرایط و فعال‌سازی کلیه امکانات و منابع مالی و سرمایه‌های انسانی و علمی کشور، پیشتازی اقتصاد دانش‌بنیان، اصلاح و تقویت همه‌جانبه نظام مالی کشور با هدف پاسخگویی به نیازهای اقتصاد ملی، تشویق و جذب سرمایه‌گذاری خارجی، توسعه حوزه فعالیت‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به ویژه در زمینه‌های انتقال فناوری‌های پیشرفته و گسترش تولید و صادرات، توسعه پیوندهای راهبردی و گسترش همکاری و مشارکت با سایر کشورها برگزار شد. از ویژگی‌های شاخص رویداد کیش اینوکس 2017 می‌توان به حضور بیش از 280 شرکت کننده داخلی و 70 مشارکت‌کننده بین المللی از جمله کشورهای آلمان، ترکیه، چین، هند، انگلیس، هلند، لبنان، سوئیس، اندونزی، قزاقستان، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، مالزی، امارات ، کانادا ،اسپانیا، بلژیک، پاکستان، همچنین حضور تعدادی از مقامات بلندپایه بین‌المللی و بیش از 300 نفر از مقامات و مسئولین اقتصادی کشور، برگزاری بیش از 24 همایش و نشست تخصص، اشاره کرد.

در این رویداد شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری ملی و بین‌المللی از جمله بانک‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی حضور خواهند داشت و فرصت به‌وجود آمده برای معرفی طرح و مذاکره شرکت‏‌های فناور دارای طرح‌های آماده سرمایه‌گذاریّ مغتنم است.

بر این اساس شرکت‏‌های فناور در حوزه مواد و ساخت پیشرفته که دارای طرح‌های توجیهی مناسب و آماده سرمایه‌‏گذاری هستند برای کسب اطلاعات تکمیلی جهت حضور در این رویداد، می‌توانند با ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی با شماره 40884902-021، تماس حاصل کنند.