نمایشگاه فناوری جیتکش 2018 با حضور شرکت‌های ایرانی از روز یکشنبه 22 مهرماه با حضور 8 شرکت دانش‌بنیان و 23 استارت‌آپ فعال در حوزه دانش‌بنیان،‌خلاق و فناور کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری؛ با حمایت ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و اتاق بازرگانی جمهوری اسلامی ایران، 8 شرکت دانش‌بنیان و 23 استارت‌آپ فعال در حوزه دانش‌بنیان،‌خلاق و فناور در نمایشگاه فناوری جیتکس 2018 حضور پیدا کردند.

بنابراین گزارش با حمایت‌هایی که قبل از برگزاری نمایشگاه جیتکس 2018 از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی این معاونت صورت گرفت،‌8 شرکت فعال در حوزه دانش‌بنیان و 23 استارت‌آپ ایرانی در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

شایان‌ذکر است در نمایشگاه جیتکس 2018 که تا 26 مهرماه ادامه خواهد داشت، شرکت‌ها و مجموعه‌هایی در حوزه هوش مصنوعی، ‌رایانه، نرم‌افزار، نرم‌افزارهای تلفن همراه،‌ بازی‌های رایانه‌ای، تلفن‌های همراه و زیرساخت و فناوری‌های نوین ارتباطی دستاوردهای جدید خود را به نمایش گذاشته‌اند.

حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه جیتکس 2018 فرصتی مناسب برای معرفی شرکت‌ها و محصولات دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های ایرانی در عرصه بین‌المللی در راستای تولید محصول متناسب با نیازهای بازارهای منطقه‌ای و جهانی است.