سرآمدان علمی ایران و برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان تخفیف خدمات آزمایشگاهی دریافت می‎کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ذیل پلتفرم مهامکس، برای سرآمدان علمی و برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان 15 درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

بر این اساس، پژوهشگران منتخب فدراسیون سرآمدان علمی ایران علاوه بر 70 درصد یارانه دریافت خدمات آزمایشگاهی در زمان دریافت خدمات خود از پلتفرم مهامکس، 15 درصد تخفیف دریافت خواهند کرد و مجموع تخفیف ایشان به 85 درصد می‎رسد.

همچنین محققین منتخب بنیاد ملی نخبگان که از یارانه 60 درصدی بنیاد بهره‌مند هستند می‎توانند در زمان دریافت خدمات از پلتفرم مهامکس، تا 75 درصد تخفیف دریافت کنند. علاوه بر تخفیفات مذکور، خدمات حمل و نقل نمونه از محل پژوهشگر تا دفتر مرکزی مهامکس به صورت رایگان انجام می‎گیرد.

«مهامکس»، پلتفرمی خصوصی برای ارائه خدمات آزمایشگاهی همراه با طرح‌های تخفیف متنوع است که به عنوان کارگزار خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی فعالیت می‌کند. هدف از ایجاد این سامانه، دسترسی آسان و ارزان صنایع و پژوهشگران به طیف گسترده‌ای از خدمات آنالیزی به منظور انجام پژوهش‌های کاربردی، منظم و دارای برنامه است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات با شماره‌های 66582491 و 66582359 (021) تماس گرفته و یا به پایگاه اینترنتی مهامکس به نشانی mahamax.com مراجعه کنند.