طرح «صدف» با هدف توانمندسازی شغلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای ورود به بازار کار در زیست بوم نوآوری اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعلام این موضوع که طرح توانمندسازی شغلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان( صدف) در کشور اجرایی می شود، بیان کرد: این طرح با هدف توانمندسازی و کمک به دانشجویان و فارغ التحصیلان برای ورود به بازار کار مرتبط و شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالیت در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور به همت شبکه نوآوری تهران معاونت علمی و با مشارکت دانشگاه های برتر کشور، آذرماه سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: از خدمات این طرح می توان به برگزاری ۴۰ ساعت کارگاه تخصصی، انجام آزمون های روانشناسی فردی و شغلی، مشاوره و هدایت شغلی با بهره گیری از دانش و تجربه مدیران و دانش آموختگان مجرب، بازدید از زیست بوم نوآوری و فناوری در پارک فناوری پردیس و معرفی برگزیدگان برای کارورزی در شرکتهای دانش‌بنیان اشاره کرد.

مشاور معاون علمی وفناوری رییس جمهوری افزود؛ طرح صدف، در راستای تقویت ارتباط دانشگاه با بازار کار، تسهیل اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان در شرکت‌های دانش‌بنیان و استعدادیابی در زمینه کارآفرینی طراحی شده است.

متقاضیان شرکت در این طرح می توانند تا روز 25 آبان ماه با مراجعه به سایت tinet.ir ثبت نام اولیه خود را انجام دهند. پس از اتمام ثبت نام اولیه، افراد واجد شرایط برای ثبت نام نهایی و شرکت در دوره معرفی خواهند شد.