سومین رویداد استارتاپی سلول‌های بنیادی، پزشکی بازساختی، علوم مهندسی و همگرا فردا در پژوهشکده علوم و فناوری انرژی شریف فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، سروش شکرچیان، دبیر برگزاری سومین رویداد کارآفرینی سلول‌های بنیادی، پزشکی بازساختی، علوم مهندسی و همگرا گفت: ظرفیت برگزاری این رویداد 100 نفر است که این ظرفیت تکمیل شده است. این رویداد کارآفرینی با حضور 6 سخنران، 9 منتور، 8 داور به همراه یک پنل سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به این که رویداد استارتاپی با ارائه ایده افراد و حضور سرمایه‌گذاران همراه است، در این رویداد کارآفرینی برای نخستین بار قرارداد NDA در نظر گرفته شده است که میان سرمایه گذاران و صاحبان ایده به امضا می‌رسد تا از سرقت ایده جلوگیری شود.
وی بیان کرد: این رویداد کارآفرینی  با حضور 6 سخنران برجسته در حوزه سلول‌های بنیادی، پزشکی بازساختی و کارافرینی همراه بود. امیرعلی حمیدیه (دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی)، ناصر اقدمی (مدیر گروه دپارتمان پزشکی بازساختی پژوهشگاه رویان)، امیر ابراهیم زاده (مدیر پروژه و مشاور ارشد شرکت ایلیا)، سعید نیری (دکتری کارآفرینی سازمانی از دانشگاه تهران) و نیز سمانه محبعلی زاده (کارشناس ارشد مدیریت فناوری دانشگاه علامه طباطبایی) از جمله این سخنرانان بودند.

امیر علی حمیدیه، دبیر سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ضمن ابراز خرسندی از این اجتماع دانشجویی از سراسر کشور بیان داشت: این نسل پرشور و جوان قابلیت سازندگی کشور عزیزمان را دارد و می بایست با تیم سازی و کار گروهی و تلاش از این ظرفیت استفاده کرده و در جهت اعتلای کشور به حد ممکن تلاش کرد.

از تفاوت‌های سومین رویداد استارتاپی سلول‌های بنیادی، پزشکی بازساختی، علوم مهندسی و همگرا با رویداد سالهای قبل حضور پنل سرمایه گذار است. این رویداد به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی در راستای سومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در حال برگزاری است و تا فردا ادامه دارد.

سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در تاریخ 3 تا 10 آذرماه ۱۳۹۷ به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.