داوران بخش ادبیات دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت پس از پایان یافتن مهلت ارسال آثار این دوره از جشنواره معرفی شدند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت، محمدرضا اصلانی، عباس احمدی، علیرضا لبش  داوری بخش ادبیات این دوره از جشنواره ایران ساخت را بر عهده دارند. پیمان صالحی معاون نواوری و تجاریسازی معاونت علمی به عنوان نماینده این سازمان نیز در جمع داوران حضور دارد. محمدرضا اصلانی شاعر، سینماگر و هنرپژوه، علیرضا لبش شاعر ، نویسنده و طنزپرداز و عباس احمدی شاعر و طنزپرداز از نام‌های شناخته شده در حوزه ادبیات هستند.

به زودی داوری نهایی آثار ارسالی این بخش که دبیری آن بر عهده ناصر فیض است آغاز می شود.

حوزه ادبیات این جشنواره، در سه بخش شعر(در قالب های گوناگون کلاسیک)، داستان کوتاه و مستندنگاری برگزار می شود. بخش شعر قالب‌های مختلف کلاسیک، نو و همچنین ترانه و طنز را شامل می‌شود. بخش داستان کوتاه، ارسال آثار طنز نیز آزاد است. بخش مستندنگاری نیز شامل معرفی کارآفرینان و فعالیت‌های مستند و واقعی در حوزه تولیدات ایرانی دانش‌بنیان است.

دومین جشنواره ملی فرهنگی، هنری «ایران ساخت» با اهداف «جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان»، «حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت» و همچنین «کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی»، در بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال و ایده بازار و بخش دانش آموزی به همت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و به دبیر کلی پرویز کرمی و با شعار «فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی» 4 تا 8 دی ماه سال جاری برگزار می شود.