داوران بخش بازی‌های رایانه ای دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت پس از پایان یافتن مهلت ارسال آثار این دوره از جشنواره معرفی شدند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری،
به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت، فراز شاینار، امیرمحمد رضایی (طراح بازی های رایانه ای)، امید شهبازی (متخصص در حوزه بازی های رایانه ای) و سجاد قلی زاده (طراح و بازی ساز) هیات داوران بخش بازی های رایانه ای دومین جشنواره ایران ساخت را تشکیل می دهند که هر یک متخصصان و فعالان این حوزه هستند. همچنین سجادی نیری به عنوان نماینده ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی در جمع داوران حضور دارد و هیات داوران به زودی انتخاب آثار نهایی را در این بخش آغاز می کنند. همچنین حسن کریمی قدوسی دبیری این بخش از جشنواره را بر عهده دارد.

دومین جشنواره ملی فرهنگی، هنری «ایران ساخت» با اهداف «جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان»، «حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت» و همچنین «کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی»، در بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال و ایده بازار و بخش دانش آموزی به همت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و به دبیر کلی پرویز کرمی و با شعار «فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی» 4 تا 8 دی ماه سال جاری برگزار می شود.