یک تولید کننده محصولات الکترونیکی از تلویزیونی رونمایی کرده که در صورت عدم نیاز کاربر داخل یک جعبه لوله و به این ترتیب از نظر مخفی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، به نقل از بیزینس اینسایدر، شرکت ال جی در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی از یک تلویزیون رونمایی کرده که لوله می شود. این تلویزیون با فشار یک دکمه از انظار مخفی و در یک جعبه کوچک جمع می شود.

اما LG Signature OLED TV R  بیش از یک ترفند ساده را در خود پنهان دارد. این روشی نوین و جالب توجه برای طراحی یک تلویزیون است.

 ضخامت اندک این تلویزیون سبب می شود به راحتی لوله شود و یک ویژگی کارآمد است. ساخت این تلویزیون گامی در جهت  تکامل سری تلویزیون های Signiture  شرکت ال جی است.

 سری Signiture  کیفیت وضوح 4K HD/HDR دارد.  LG Signature OLED TV R  تلویزیونی ۶۵ اینچی است که درون یک جعبه کوچک جمع می شود.  

جالب آنکه  می توان از این تلویزیون برای فعالیت های ساده تر مانند گوش دادن به موسیقی نیز استفاده کرد. برای این منظور حالت Line در تلویزیون در نظر گرفته شده که به کاربر اجازه می دهد به طور خاص به موسیقی گوش کند و اطلاعاتی مانند زمان و وضعیت آب وهوا را ببیند. همچنین کاربر می تواند بانصب دستیار هوشمند آلکسا به تلویزیون به طور صوتی دستور دهد.