توئیتر قابلیت های جدیدی را برای عده ای از کاربران خود ارائه می کند که وضعیت آنلاین آنها را نشان می دهد و به آنها اجازه می دهد با پین کردن سوال در پروفایل با افراد گفتگو کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، به نقل از انگجت، به نظر می رسد توئیتر تصمیم دارد پلتفرم خود را به مکانی تبدیل کند که افراد در آن باهم گفتگو داشته باشند.

این شبکه اجتماعی در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی CES اعلام کرد به زودی به کاربران خود اجازه می دهد در یک برنامه بتا شرکت کنند که طی آن می توانند ویژگی های مختلفی را آزمایش کنند.

در آینده تمام کاربران می توانند ویژگی هایی مانند «icebreaker» یا نشانگرهای وضعیت را استفاده کنند. نشانگر وضعیت به بقیه افراد نشان می دهد کاربر چه زمان در تایم لاین خود آنلاین است.icebreaker نیز به کاربران اجازه می دهد یک سوال را درباره موضوع مورد نظر خود در پروفایل اش پین و به این ترتیب محاوره ای را با کاربران دیگر آغاز کنند.

این برنامه بتا در چند هفته آتی اجرا می شود.  البته توئیتر فقط این برنامه را برای چند هزار نفر اجرا می کند. کاربران انتخابی، قابلیت ها را آزمایش می کنند و بازخوردی از آنها ارائه می کنند. در مرحله بعد توئیتر بازخوردها را بررسی و درباره اجرای قابلیت ها تصمیم گیری می کند.