شرکت های دانش بنیان با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران در یازدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان اربیل عراق حضور خواهند داشت.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در یازدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان اربیل عراق حمایت می‌کنند. 

یازدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان اربیل عراق در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اربیل عراق در روزهای 2 تا 5 اردیبهشت 1398 برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که به صورت سالانه برگزار می‌شود، مهمترین نمایشگاه صنعت ساختمان عراق است و شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان بسیاری را از مناطق مختلف جهان، به ویژه کشورهای همسایه گرد هم می آورد.

پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه توسط شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران برگزار خواهد شد. شرکت‌های دانش‌بنیان برای رزرو غرفه در پاویون و استفاده از حمایت می‌توانند با شماره تلفن 22662681-021 تماس بگیرند.

بخش حمایتی مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی از طریق کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری و بعد از اتمام نمایشگاه به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌شود. دریافت حمایت از کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری منوط به ثبت درخواست در سامانه و دریافت تاییدیه از کریدور پیش از حضور در نمایشگاه است.