پس از انتشار نامه اعتراضی به برگزارکنندگان اسکار، حالا برد پیت، کلونی، رابرت دنیرو و آلفونسو کوارون نیز از روسای اسکار خواستند از تصمیم خود در نحوه پوشش خبری اسکار صرف‌نظر کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، به نقل از هالیوود ریپورتر، شماری دیگر از چهره‌های مطرح سینما از آکادمی اسکار خواستند، پوشش مستقیم مراسم اسکار اهدای چهار جایزه و معرفی برندگانش در بخش آگهی تبلیغاتی قرار نگیرد.

در حالی که تنها ۱۰ روز به برگزاری مراسم اسکار مانده، نحوه پوشش خبری مراسم به شدت خبرساز و در صفوف هنرمندان با اعتراض به مدیران آکادمی روبه رو شده است.

برد پیت، جورج کلونی، گی‌یرمو دل تورو، کریستوفر نولان، مایکل مان، آلخاندرو گونزالس ایناریتو، ‌رابرت دنیرو، الیزابت بنکس، پیتر دینکلیگ و کری واشنگتن از دیگر چهره‌هایی هستند که از مدیران آکادمی خواسته‌اند تا در تصمیم خود تجدید نظر کند.

در نامه‌ای که چهارشنبه منتشر شد نوشته شده بود «حذف چهار رشته در پخش تلویزیونی این دوره مراسم اسکار به معنی توهین به آن عده از ماست  که زندگی و اشتیاق خود را صرف حرفه‌های منتخب خود کردیم.»

مدیران آکادمی تصمیم به حذف نمایش معرفی برندگان چهار بخش را برای کوتاه‌تر کردن مراسم و رساندن آن از چهار ساعت به سه ساعت گرفته‌اند.

سال پیش شمار مخاطبان مراسم اسکار به پایین‌ترین حد خود رسید و مسئولان معتقدند شاید طولانی بودن مراسم دلیل کم‌توجهی به پخش مستقیم مراسم باشد.

تارانتینو، اسکورسیزی، اسپایک لی از جمله کارگردان‌هایی بودند که نامه به مقامات اسکار را امضا کردند.

در حالی که مدیر پخش اسکار تلاش دارد تا با تاکید بر پخش زنده سخنرانی دریافت‌کنندگان جوایز، موجب فروکش این موج شود، اما در این دو روز تدوین‌گران، فیلمبرداران، گریمورها و تولیدکنندگان فیلم کوتاه که مستقیم با این موضوع روبه رو هستند به همراه دیگر اعضای بدنه سینمای هالیوود به این امر اعتراض کرده‌اند و آن را توهین‌آمیز خوانده‌اند.