فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» ساخته نرگس آبیار برای اعضای باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری؛ شب گذشته دوازدهم اسفند ماه نمایش های ویژه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» ساخته نرگس آبیار در پردیس سینمایی چارسو آغاز شد.

پیش از نمایش این اثر شادمهر راستین مدیر باشگاه جشنواره با ابراز خوشحالی از امکان پذیر شدن نمایش های ویژه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر و استقبال مخاطبان از اولین فیلم گفت: ما در این سال ها سعی داشتیم افرادی را جذب کنیم که به صورت پیگیر، تخصصی، انتخابگر و آگاهانه برنامه های جشنواره را دنبال و به غیر از تماشای فیلم ها در کارگاه ها و رویداد های جانبی نیز شرکت می کنند.

به گفته وی، تلاش مسئولان جشنواره بر این است که امسال بیشترین خدمات به اعضای وفادار باشگاه ارایه شود.

وی با اشاره به تغییراتی که در سایت جشنواره ایجاد شده است، گفت: امسال نرم افزار جدیدی برای ثبت نام در باشگاه و خود سایت طراحی کردیم که از اوایل پاییز آغاز به کار کرد.

مدیر باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر اکثر اعضای باشگاه را علاقه مندان به سینما، هنرهای نمایشی و کسانی که در علوم میان رشته ای به ویژه علوم انسانی و زبان تحصیل کرده اند معرفی کرد و گفت: رده سنی اعضای باشگاه خیلی جوان است که این موضوع در آینده پشتوانه جشنواره خواهد شد.

راستین درباره آمار اعضای باشگاه گفت: در حال حاضر نزدیک به ۲ هزار عضو داریم که با غربالگری انتخاب شده اند.

این فیلمنامه نویس با اشاره به مزیت عضویت در باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر و تسهیلاتی که برای اعضا در نظر گرفته می‌شود، بیان کرد: خرید بلیت جشنواره جهانی فیلم فجر با ۵۰ درصد تخفیف، اولویت در ثبت نام کارگاه های عمومی جشنواره، اولویت عضویت در گروه راهنمایان داوطلب جشنواره درصورت احراز شرایط، تخفیف ۵۰ درصد برای خرید بلیت تمام فیلم های هنر و تجربه، تخفیف ۵۰ درصد برای استفاده از پردیس سینمایی چارسو در روزهای یکشنبه، تخفیف ۵۰ درصد برای استفاده از سالن های سینمایی باغ کتاب در روزهای یکشنبه و دوشنبه، استفاده از کافی شاپ C در پردیس چارسو و کافه باغ کتاب با ۲۰ درصد تخفیف در تمام ایام هفته و شرکت در اکران فیلم های منتخب جشنواره از مزایای عضویت در باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر است.

مدیر باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر سهمیه بلیتی که امسال به اعضای این باشگاه داده می شود در برخی سانس ها تا ۸۰ درصد عنوان و بیان کرد: این نشان می دهد هر چقدر اعضا پیگیرتر و  انتخابگرتر باشند ما می توانیم سهمیه بیشتری در بعضی از سانس ها داشته باشیم.

وی در مورد کارگاه های امسال جشنواره نیز با اشاره به اینکه به زودی مدرسان و طرح درس این بخش اعلام می شود، گفت: این خیلی خوب است که ارتباط ما با مخاطبانمان در باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر آگاهانه و دوطرفه است زیرا آنها پیشنهادهایی را مطرح می کنند که شاید بتوان آنها را اجرایی کرد.

وی در پایان در مورد نحوه تهیه بلیت های جشنواره عنوان کرد: خرید بلیت های جشنواره فقط از طریق سایت سینماتیکت و بعد از تعطیلات ایام نوروز ممکن می شود. همچنین از هفته آینده علاقه مندان می توانند در اینستاگرام باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر اخبار این بخش را دنبال کنند.

افرادی که عضو باشگاه جهانی فیلم فجر هستند می توانند در طول سال به غیر از تهیه بلیت از گیشه با مراجعه به سایت سینماتیکت و وارد کردن بارکد کارت عضویتشان از تخفیف خرید بلیت سینماهای پردیس چارسو و باغ کتاب در روزهای اعلام شده استفاده کنند.

فیلم «شبی که ماه کامل شد» ساخته نرگس آبیار بهمن ماه امسال در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر به رقابت پرداخت و توانست در بخش های بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن و …. سیمرغ هایی را به دست آورد.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.