خدمات ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت‌های دانش بنیان خسارت دیده در سیل تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، دکتر محمد صادق خیاطیان عضو هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از تصویب خدمات ویژه ای برای شرکت‌های دانش‌بنیان در پی خسارت‌های ناشی از وقوع سیل در برخی استان‌های کشور در هیأت عامل صندوق خبر داد.

وی گفت: به منظور حمایت بیشتر از شرکت‌های دانش بنیان طرف قرارداد با صندوق نوآوری و شکوفایی که محل اجرای طرح‌هایشان در شهرستان‌های آسیب دیده از حوادث سیل اخیر قرار دارد، خدمات ویژه ای در هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی به تصویب رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس مصوبه اخیر درخواست تسهیلات شرکت‌های دانش بنیان جهت رفع آثار ناشی از سیل از چارچوب تسهیلات صندوق خارج از نوبت بررسی می‌شود، تصریح کرد: همچنین علاوه بر امکان امهال بازپرداخت و تقسیط مجدد آن به صورت ویژه برای واحدهای خسارت دیده متناسب با حجم خسارت وارده امکان بازنگری در برخی مفاد تسهیلات اعطایی فراهم شده است.

عضو هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: صندوق درصدد است با همکاری پارک‌های علم و فناوری و شرکت شهرک‌های صنعتی استانی برآورد کاملی از میزان خسارت واحدهای دانش بنیان به عمل آورده و متناسب با آن در چارچوب مصوبه اخیر به شرکت‌های آسیب دیده برای رفع مشکلات کمک کند.