به دنبال انعقاد تفاهم نامه ای میان ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری و مرکز نواوری و شتابدهی رسانه ای توسکا ، کسب و کارهای نوپای دیجیتال توسعه می یابد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، در پی تفاهم نامه همکاری در توسعه کسب و کارهای نوپای دیجیتال با معاونت علمی ریاست جمهوری، این تفاهم نامه در راستای ایجاد بستری برای حمایت از استارتاپ ها منعقد شد.
مرکز نوآوری و شتابدهی رسانه ای توسکا در راستای توسعه کسب وکارهای دیجیتال و انجام نقش حمایتی از استارتاپ های دیجیتال کشور راه اندازی شده است . توسکا در نظر دارد تا با تهیه بسته های تبلیغی برای استارتاپ ها، زمینه توسعه آن ها را فراهم آورد. این بسته ها هر یک دارای مبلغ مشخصی تبلیغ در شبکه های مختلف و برنامه های مختلف است و استارتاپ ها بر طبق ارزش گذاری کارشناسان شتابدهنده می توانند از این بسته ها استفاده کنند.
استارتاپ های نوپا، استارتاپ های با محصول نخست هستند که تاکنون تبلیغات کلان محصول خود را با استفاده از انواع رسانه های مختلف دیداری، شنیداری، دیجیتال و محیطی نداشته اند. این استارتاپ ها اغلب دارای حداکثر پنج نفر نیروی انسانی بیمه شده بوده و محصول آماده ارایه به بازاری دارند که نیاز به تبلیغات و معرفی محصول دارد.
استارتاپ های علاقمند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://tooska.ir/ مراجعه کنند.