با استقرار شرکت‌های خلاق و نوآور فعال صنایع فرهنگی در پارک ملی علوم،فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی،فعالیت خلاقان و نوآوران این حوزه توسعه می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری،  در راستای انعقاد تفاهم نامه‌ای میان دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق و پارک ملی علوم،فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی فراخوان پذیرش استقرار شرکت‌های خلاق و نوآور در این پارک اعلام وفرآیند پذیرش شرکت‌ها،واحدها و تیم‌های نوآوردر حوزه صنایع فرهنگی با اولویت صنایع دستی،گردشگری،رسانه،مد و لباس و طراحی آغاز شد.

در چارچوب مقررات ودستورالعمل های پارک ملی علوم،فناوری های نرم و صنایع فرهنگی،فرآیند پذیرش شرکت ها و تیم های نوآور در حوزه صنایع فرهنگی آغاز و شرکت های متقاضی به منظور ارائه درخواست می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

متقاضیان می‌توانندتاتاریخ 20خرداد جاری از طریق رایانامه info@iccip.ir با ذکر عنوان"درخواست استقرار"و یا از طریق نمابر 02144389677 درخواست خود را ارسال و اصل و کپی مدارک را به آدرس پارک ملی علوم،فناوری های نرم و صنایع فرهنگی تحویل دهند.

استفاده از امکانات و زیرساخت‌های مشترک در قالب فضای اداری، سالن‌های همایش، اتاق‌های جلسات و کتابخانه تخصصی، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با حضور اساتید مجرب ،خدمات مشاوره‌ای در موفقیت مالی، حقوقی، فنی، مدیریتی، فرهنگی ، هنری ، عارضه‌یابی و کسب‌وکاروایجاد بسترهای لازم جهت ارتباط با مؤسسات و افراد سرمایه‌گذار در داخل و خارج کشوراز جمله مزایای در نظر گرفته شده این پارک برای شرکت‌های خلاق و نوآور است.

 بهره‌برداری از ارتباطات ایجادشده با سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی مرتبط با صنایع فرهنگی،تسهیل ارتباط با نیروی متخصص و جوان دانشگاهی و تأمین نیروی کار باتجربه در عرصه صنایع فرهنگی‌،برنامه‌های تسهیل دسترسی به بازارو امکان مشارکت در پروژه‌های پیشران پارک ازدیگر مزایای این پارک برای شرکت های خلاق و نوآور است.

همچنین امتیازهای دیگری ازجمله ارتباط با شبکه گسترده ملی جهاد دانشگاهی( پارک‌ها، مراکز رشد،مزایای قانونی مرتبط با شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری ومعرفی شرکت‌ها ، واحدهای فناور و محصولات خلاق و دانش‌بنیان از طریق تلویزیون تعاملی پارک  (IPTV) نیز برای این شرکت‌ها در نظر گرفته شده است.

متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشترمی توانند با دفتر معاونت فناوری پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی به آدرس اینترنتی ircreative.isti.ir مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : 1398/03/11
کد : 88093
تعداد بازدید: