معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و همراهان وی با هدف حمایت از رونق زیست‌بوم کسب و کارهای دانش‌بنیان و استارتاپی وارد استان خوزستان شد و مورد استقبال استاندار و مسئولان استانی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری صبح امروز 20خردادماه و در نخستین بخش سفر یک روزه به استان خوزستان، از مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور دیدن کرد.

همچنین فعالان فناور مستقر در مرکز رشد علم و فناوری دانشگاه شهید چمران میزبان معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری خواهند بود.

در ادامه این سفر، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، دیدار و درباره مسائل استان، زیست‌بوم کسب و کارهای دانش‌بنیان و استارتاپی و جوانان خلاق استان گفت‌وگو می‌کنند.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و معاونان وی سپس در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان خوزستان حضور خواهند یافت.

کاروان علم و فناوری در ادامه این سفر یک‌روزه، با حضور در شهرک صنعتی شماره 2 استان خوزستان، از شرکت‌های دانش‌بنیان رادیاتور درخشان جنوب، فالیز پژوهش، طراح صنایع خوزستان و نیز شرکت فرآوری نگین املاح دریایی خوزستان بازدید می‌کند.فعالیت این شرکت‌ها در زمینه طراحی، ساخت و بازسازی رادیاتور های صنعتی ثابت ،مبدل های حرارتی، طراحی و ساخت تجهیزات سیمان‌کاری، ارائه خدمات فنی و مهندسی و نیز تولید و بسته بندی نمک خوراکی تصفیه شده دریایی است.