یک شرکت کانادایی از ساخت خانه‌ای با امکانات و تجهیزات کامل خبر داده که می‌توان آن را به راحتی جابجا کرد و در مسیرهای طولانی به مسافرت برد.

ه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، به نقل از نیواطلس، این خانه توسط شرکت مینت تینی هوس ساخته شده و بر خلاف خانه‌های کاروان که بسیار کوچک بوده و دارای امکانات محدودی هستند، تمامی امکانات زندگی را در خود دارد و به طور جادار ساخته شده است. فضای داخلی این خانه متحرک هم مشابه با خانه‌های عادی است.

خانه یادشده که قابل اتصال به کامیون‌ها و دیگر وسایل نقلیه سنگین جاده‌ای است ۱۳ متر طول داشته و طراحی داخلی چشم نوازی دارد. بدنه تریلر حامل این خانه از جنس درخت سرو ساخته شده و مساحت کل این خانه به ۳۷ متر مربع می‌رسد.

در درون این خانه متحرک یک آشپزخانه کامل با یخچال و فریزر، سینک ظرفشویی سرامیکی دوتایی، اجاق گاز و قفسه‌های مختلف نصب شده است. همچنین فضایی برای صرف صبحانه هم در نظر گرفته شده است.

در ادامه یک درب، آشپزخانه را به دستشویی و حمامی با همه امکانات متصل می‌کند. دو اتاق هم در طبقه دوم این خانه در نظر گرفته شده که یکی دارای تخت دونفره بوده و دیگری برای اقامت یک یا دو کودک مناسب است. قیمت این خانه متحرک که برای جابجایی به تریلری با هشت تا دوازده چرخ نیاز دارد، هنوز اعلام نشده است.