دومین دوره طرح صدف با هدف توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان برگزار می شود. ثبت نام در این رویداد با توجه به استقبال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تا 25 خردادماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، دومین دوره طرح صدف با هدف توانمندی‌سازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی برای تسهیل ورود به بازار کار برگزار می شود. این طرح به همت پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه نوآوری تهران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مرداد و شهریورماه 98 برگزار می‌شود، 

این طرح شامل آزمون‌ها و مشاوره‌های خودشناسی و روان‌شناختی شغلی، برگزاری کارگاه و سمینارهای تخصصی و مهارتی، مشاوره‌های مهارتی شغلی به صورت گروهی و رزومه‌سازی حرفه‌ای است. از دیگر برنامه‌های این طرح می‌توان به بازدید از پارک فناوری پردیس و شرکت‌های دانش‌بنیانِ مستقر در آن به‌عنوان یکی از زیست‌بوم‌های نوآوری و فناوری کشور و عضویت در شبکه نوآوری تهران اشاره کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این طرح تا تاریخ مذکور فرصت دارند، به پایگاه اینترنتی شبکه نوآوری تهران به نشانی www.tinet.ir مراجعه و در آن ثبت نام کنند.