با گذشت ۱۰ روز از مهلت ۲ هفته‌ای وزیر ارتباطات برای اصلاح وضعیت خدمت‌رسانی اینترنت، شرکت مخابرات ایران از امکان دریافت سریع پشتیبانی اینترنت با استفاده از پنل کاربری مشتریان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری؛ به نقل از شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان لزوم ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن و با صحت و دقت مناسب اظهار داشت: در همین راستا تمام مشتریان اینترنت شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری اینترنت خود به نشانی adsl.tci.ir، از سریع‌ترین خدمات پشتیبانی مربوط به اینترنت بهره‌مند شوند.

وی گفت: با استفاده از پنل کاربری مشتریان اینترنت شرکت مخابرات و همچنین سامانه پشتیبانی ۲۰۲۰ متعلق به شرکت مخابرات ایران، تمام مشتریان می‌توانند موارد مربوط به درخواست‌های اینترنت و رفع نقص‌های احتمالی را در کمترین زمان ممکن مطرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند.

صدری افزود: به تمام مشتریان اطمینان می‌دهیم که با استفاده از پنل کاربری در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تمام درخواست‌های مربوط به استفاده و پشتیبانی از اینترنت پرسرعت پاسخ های لازم و دقیق داده می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مشتریان با مراجعه به پنل کاربری و ورود به بخش پشتیبانی می‌توانند علاوه بر ارائه درخواست‌های خود در مورد مسائل مختلف اینترنت شرکت مخابرات ایران از سابقه درخواست‌های پشتیبانی خودآگاه شده و همچنین در نظرسنجی پنل کاربری مشتریان نیز شرکت کنند.

به گزارش مهر، ۱۰ روز پیش وزیر ارتباطات با اخذ تماس با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر اینترنت، کیفیت پاسخ‌گویی سرویس دهندگان اینترنت را ضعیف ارزیابی کرد و با بیان اینکه «کیفیت پاسخ‌گویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم.» این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط را شایسته مردم ندانست و تاکید کرد:: فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند.