اگر چه عرضه گوشی گالکسی فولد سامسونگ با تأخیر فراوان و مشکلاتی مواجه شده، اما قرار است نسخه سازگار با شبکه نسل پنجم این گوشی هم عرضه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری؛  به نقل از آسین ایج، منابع نزدیک به سامسونگ می‌گویند نسخه ۵G این گوشی هم در راه است و این شرکت در حال اخذ مجوزهای لازم برای تولید گوشی مذکور است.

بر همین اساس گوشی تاشوی گالکسی فولد در دو نسخه LTE و ۵G عرضه می‌شود. گفته می‌شود عرضه نسخه LTE این گوشی با تأخیر بیشتری مواجه می‌شود و مدل ۵G آن با سرعت بیشتری و حتی زودتر از مدل LTE به بازار می‌آید.

سامسونگ مدل ۵G گوشی گالکسی فولد را برای تعدادی از شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای بزرگ کره جنوبی ارسال کرده تا آنها این گوشی را مورد آزمایش و بررسی قرار دهند.

هفته گذشته یکی از مدیران اجرایی ارشد سامسونگ مدعی شد اشکال نمایشگرهای گالکسی فولد در حال برطرف شدن بوده و عرضه این گوشی حتمی است. پیش از این گفته شده بود نمایشگر یادشده در برابر تاشدن های مکرر مقاومت خوبی نداشته و آسیب می بیند.

اگر چه مدل‌های LTE و ۵G گالکسی فولد تفاوت ظاهری خاصی با هم ندارند، اما مدل LTE از قابلیت نصب دو سیم کارت و باتری ۴۳۸۰ میلی آمپری برخوردار است. در مقابل مدل ۵G از قابلیت نصب تنها یک سیم کارت برخوردار بوده و در آن باتری ۴۲۳۵ میلی آمپری نصب شده است. بقیه ویژگی‌های دو گوشی کم و بیش یکسان است.

کد خبر