ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص از برگزاری دوره های آموزشی و برنامه نویسی که توسط شرکت های دانش بنیان برگزار می شود، حمایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری؛ یکی از مهم ترین اولویت های معاونت علمی و فناوری، تربیت نیروی انسانی و متخصص در حوزه های مختلف علمی و فناوری است. در همین راستا ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری دوره های آموزشی برنامه نویسی، شبکه و مدیریت که توسط شرکت دانش بنیان سماتک برگزار می شود، حمایت می کند.

یکی از عوامل توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، گسترش همه جانبه آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد است. یکی از صنایع راهبردی که در کشور به نیروی انسانی خلاق و ایده مند نیاز دارد، حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات است. صنعتی که هر روز با تحولات اساسی مواجه می شود و آموزش نیروهای فعال در آن یک موضوع مهم و حیاتی به شمار می رود. از این رو ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از اولویت های خود را حمایت از برگزاری دوره های آموزشی قرار داده است.  

این دوره های آموزشی با هدف تربیت نیروهای کارآمد در حوزه ICT، رشته های مهندسی شبکه و برنامه نویسی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. شرکت های دانش بنیانی که در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی فعالیت می کنند می توانند با شرکت در این دوره ها، توانمندی خود را افزایش دهند.

شرکت های دانش بنیان و خلاق می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://www.sematec-co.com مراجعه کنند.