پاویون ملی محصولات دانش بنیان ایران در نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا ۴ الی ۷ دسامبر ( ۱۳ الی ۱۶ آذر سال ۱۳۹۸) در شهر استانبول ترکیه برپا می‌شود.

ه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری؛ نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا، ترکیه(Plast Eurasia) بزرگترین نمایشگاه پلاستیک منطقه اوراسیا محسوب می‌شود. این نمایشگاه با همکاری سازمان صنایع پلاستیک ترکیه برگزار می‎‌شود و فرصتی برای تعامل تجاری با شرکت‌ها و برندهای بین المللی است.

دراین نمایشگاه معتبر جهانی، ماشین آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین آلات و صنایع واسط و کمکی، تجهیزات گرمایش و کنترل، قالب، حوزه هیدرولیک و پنوماتیک، روش های بازیافت و… ارائه می شود.

این نمایشگاه فرصتی برای حضور در بازارهای بین المللی و به ویژه یافتن بازارهای فراگیر در آسیا و اروپا بوده و از این رو اهمیت زیادی دارد. شناسایی آخرین فناوری‌ها، ثبت نام تجاری و معرفی برند شما به جهان، برگزاری جلسات B۲B، توسعه استراتژی کسب و کار و مقایسه قیمت‌ها و محصولات از مزایای حضور در نمایشگاه پلاستیک ترکیه است.

مهمترین محورهای نمایشگاه «ماشین آلات و تجهیزات پلاستیک»، «مواد شیمیایی و مواد اولیه:»، «ماشین‌آلات صنایع وابسته»، «تجهیزات گرمایش و کنترل»، «قالب»، «حوزه هیدرولیک و پنوماتیک»، «بازیافت» به شمار می رود.

در نمایشگاه امسال برای پاویون ایران، فضایی حدود ۱۰۰ مترمربع در نظر گرفته شده است، از این فضا، حدود ۱۰ مترمربع برای هر شرکت در نظر گرفته شده و در همین راستا بنا است حدود ۱۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در حوزه‌های مربوطه محصولات و فناوری‌های خود را ارایه دهند.