فراخوان حمایت از پایان نامه‌های دکتری مرتبط با حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوان حمایت از پایان نامه های دکتری در این حوزه را منتشر کرد تا فعالیت دانشجویی در این حوزه سرعت گیرد. بر این اساس دانشجویان علاقمند برای استفاده از این حمایت می توانند پروپزال های خود در حوزه های ژن درمانی، ایمونوسل تراپی، مهندسی بافت، سلول درمانی و تجهیزات فنی حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی را ارسال کنند.

پروپزال های مرتبط با این حوزه ها که از 1 مهر ماه سال 97 تا 1 مهر ماه سال جاری در دانشگاه های کشور مصوب شده اند فرصت استفاده از این حمایت را دارند. البته این طرح باید در قالب یک مطالعه ترجمانی و پیش بالینی، کارآزمایی بالینی یا فناورانه طراحی شده باشد. همچنین بر اساس روند اجرایی و آیین‌نامه حمایت از طرح‌های پژوهشی و فناوری پروپوزال¬های ثبت شده پس از داوری، توسط شورای پژوهشی ستاد مورد بررسی قرار می گیرند و پروپوزال‌های منتخب تا سقف 40 میلیون تومان حمایت می شوند.

علاقمندان برای ارسال طرح های خود تا 20 مهرماه سال جاری مهلت دارند و می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مراجعه کنند.