پاویون ملی ایران در نمایشگاه پلاست اوراسیا 13 تا 16 آذرماه سال جاری با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در استانبول ترکیه برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، نمایشگاه اوراسیا پلاست از جمله نمایشگاه های خارجی محسوب می شود که سالانه مورد استقبال تعداد بسیار زیادی از فعالان صنایع پلاستیک قرار می گیرد و یکی از مطرح ترین نمایشگاه ها در سطح اوراسیا محسوب می شود.

این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار می شود و فرصتی برای تعامل تجاری با سایر شرکت ها و برندهای بین المللی است.

دراین نمایشگاه معتبر جهانی ماشین آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب، hyrdraulic و پنوماتیک، روش های بازیافت و... ارائه می شود. این نمایشگاه فرصتی برای حضور در بازارهای بین المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه ارواسیا است و از این رو اهمیت زیادی دارد. 

با توجه به اینکه این نمایشگاه از اهمیت بالایی برای معرفی خدمات و محصولات شرکت های دانش بنیان به بازار جهانی دارد، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی و برپایی پاویون ملی ایران در این نمایشگاه حمایت می کنند.