کمپین «دو آتیشه» یک رویداد سه ساله است که تاریخ فوتبال ایران را در قالب کتاب‌های کمیک به نمایش می‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، دوآتیشه کمپینی با موضوع کتاب، نوشت‌افزار و انیمیشن است. در این کمپین 5 میلیون جلد کتاب کمیک برای 41 عنوان کتاب و 30 میلیون قلم نوشت‌افزار و 41 انیمیشن 25 دقیقه‌ای آماده می‌شود. این پروژه از 24 آذر سال 98 کلید می‌خورد و سه سال و نیم به طول می‌انجامد.

کتاب‌های دوآتیشه را می‌توان به صورت اپلیکیشن روی گوشی نصب کرد و هر صفحه کتاب می‌تواند متحرک شود. فیلم واقعی یا بریده روزنامه مرتبط با سوژه آن صفحه نیز در دسترس مخاطب قرار می‌گیرد. هوادار هر تیم به کمک این پروژه در یک بستر روایی و داستانی با تاریخ حقیقی و مستند باشگاه محبوب خود آشنا می‌شود و درواقع کمپین دو آتیشه به او می‌گوید چرا باید به این باشگاه افتخار کرد.

نزدیک به60 نفر در برپایی این کمپین فعالند و دو عنوان اول این کتاب‌ها یعنی کتاب «شش‌تایی‌ها»ی پرسپولیس و «چهارتایی‌ها»ی استقلال اواخر پاییز آماده است. پیش فروش از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان انجام می‌شود. خریداران این پیش‌فروش امتیاز ویژه خواهند داشت.

روزهای 24 و 26 آذر رونمایی کتاب‌ها برگزار می‌شود. این کمپین را نشر خراسان راه‌اندازی کرده است.