رابرت دنیرو، آل پاچینو و مارتین اسکورسیزی نیویورک را برای اولین نمایش «ایرلندی» به لس‌آنجلس بردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، به نقل از ورایتی، برای اولین نمایش «ایرلندی» در لس‌آنجلس نت‌فلیکس فرش‌سیاهی در برابر چاینیز تیاتر هالیوود پهن کرد و همه یادگارهای آن روزگار خیابان‌های نیویورک - از ماشین‌های قدیمی تا ویترین مغازه‌ها – را مهیا کرد تا بازیگران درجه یک فیلم در برابر آنها بایستند و با هواداران عکس بگیرند.

این فیلم ۱۶۰ میلیون دلاری با بازی رابرت دنیرو، ال پاچینو و جو پشی توسط مارتین اسکورسیزی ساخته شده است.

برای طرفداران فیلم حضور این چهره‌ها در کنار یکدیگر لحظه بزرگی بود. هر چند دنیرو گفت برای او به شخصه آنچه اهمیت زیادی داشت این بود که قادر شدند تا این فیلم را بسازند. وی گفت ما توانستیم کاری را که می‌خواستیم بکنیم، بکنیم. این خیلی خاص بود ... این شگفت‌انگیز است.

«ایرلندی» داستان مافیای ایتالیایی در نیویورک نیمه قرن بیستم را روایت می‌کند و در فیلم از تکنولوژی خاصی استفاده شده تا بازیگران را جوان‌ کند تا نقش خود را در جوانی ایفا کنند و به سن امروزی خود برسند.

دنیرو که از تهیه کنندگان این پروژه هم بود، گفت: نت‌فلیکس عالی بود. آنها همه پولی را که لازم داشتیم تا این پروژه را بسازیم در اختیار ما گذاشتند و همه جور حمایت کردند.  

رابرت دنیرو در گفت‌ و گو با هالیوود ریپورتر هم تاکید کرد وقتی اولین بار نسخه جوان شده خودش را دید فکر کرد: هی خیلی خوب است. خیلی خوشحال شدم و به شوخی گفتم حالا می‌توانم ۳۰ سال دیگر هم فیلم بازی کنم.

این فیلم قرار است از یکم نوامبر به مدت ۴ هفته در شمار محدودی از سینماها اکران شود و بعد از ۲۷ نوامبر به صورت آنلاین در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.