به تازگی فاش شده آیفون مشاور سابق امنیت سایبری دونالد ترامپ به دلیل وارد کردن پسورد اشتباه قفل شده بود. او مجبور شده برای باز کردن دستگاه به اپل استور مراجعه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، به نقل از هافینگتون پست، به تازگی فاش شده رودی جولیانی مشاور امنیت سایبری سابق دونالد ترامپ یکبار به دلیل وارد کردن پسورد اشتباه آیفون خود را قفل کرده و مجبور شده از کارمندان اپل استور کمک بگیرد!

به نوشته رسانه های مختلف این رویداد مربوط به فوریه ۲۰۱۷ است و چند هفته پس از آن اتفاق افتاده که جولیانی به عنوان مشاور امنیت سایبری دونالد ترامپ انتخاب شد!

ترامپ هنگام معرفی جولیانی برای پست مشاور امنیت سایبری او را یک کارشناس خبره در این حوزه نامید. البته در حال حاضر جولیانی وکیل شخصی دونالد ترامپ است.

یکی از خبرنگاران شبکه خبری ان بی سی به اسناد سرویس های داخلی اپل مربوط به مراجعه جولیانی به فروشگاه اپل استور دست یافته است. در این اسناد آمده است: مشتری در حالی به ما مراجعه کرد که پسورد آیفون خود را فراموش کرده بود و دستگاه او غیر فعال بود.

 جولیانی نیز این خبر را در توئیتر تایید کرد.  او در توئیتر نوشت:  آخرین باری که موبایلم در FBI کنترل شد، مجبور شدم از اپل بخواهم  قفل آیفونم را باز کنم.  همه ما انسان هستیم....

 این درحالی است که در این طی هفته های اخیر گاف های فناوری متعددی از جولیانی فاش شده است.