شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با هدف کمک به رشد آزمایشگاه‌ها، بسته حمایت خدمات مشاوره را به ماموریت‌های سازمانی خود افزود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، یکی از نیازهای صنعت آزمایشگاهی در کشور، دریافت خدمات مشاوره‌ای برای ارتقای کیفیت خدمات قابل ارائه است که این خلا با اقدام شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جبران خواهد شد.

"این اقدام با هدف رشد آزمایشگاه‌ها در زمینه مدیریت منابع انسانی صورت می‌گیرد."

رضا اسدی‌فرد با بیان این مطلب، بر ضرورت ارائه مشاوره‌ به مراکز عضو تاکید کرد و گفت: این مراکز برای بهبود و توسعه فضای کسب‌وکار خدمات آزمایشگاهی و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری نیاز به دریافت این خدمات مشاوره‌ای دارند.

به گفته وی، شرکت‌ها و آزمایشگاه‌هایی در کشور هستند که دغدغه بیمه و مالیات دارند و با روند کاری این نهادها آشنایی ندارند به همین دلیل ارائه خدمات مشاوره‌ای به آن‌ها به ارتقای کیفیت خدمات آن‌ها کمک می‌کند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معتقد است که تغییرات جدید بازار و شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال در کشور گاهی برای فعالان کسب و کار مشکلاتی ایجاد می‌کند که از این موانع می‌توانند با دریافت مشاوره‌های تخصصی گذر کنند.

"پیشخوان مشاوره بیمه و مالیات"، "مشاوره بیمه تامین اجتماعی"، "مشاوره مالیاتی"، "پیشخوان مشاوره توسعه بازار و فروش"، "مشاوره بازاریابی دیجیتال"، "پیشخوان مشاوره عمومی مدیریت"، "مشاوره استراتژی و توسعه کسب‌وکار"، "مشاوره منابع انسانی و آسیب‌شناسی" و  "مشاوره روابط‌عمومی و مدیریت ارتباط با مشتری" از جمله خدمات جدیدی است که به مراکز عضو ارائه خواهد شد.

مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای بهره‌مندی از پیشخوان‌های مشاوره با حمایت ویژه شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، لازم است به پورتال جامع خدمات کسب‌وکار مراجعه کنند.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی https://labsnet.ir/ مراجعه کنند.