گروه تهیه و تولید پروژه «بی نام» محسن چاوشی با انتشار اطلاعیه ای از تاخیر در تاریخ انتشار این آلبوم و اضافه شدن یک قطعه جدید به این اثر موسیقایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، گروه تهیه و تولید پروژه «بی نام» محسن چاوشی به تهیه کنندگی هادی حسینی، با ارسال اطلاعیه ای به رسانه ها از تاخیر در تاریخ انتشار این آلبوم و اضافه شدن یک قطعه جدید به این اثر موسیقایی خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است: «ای که گفتی مرو اندر پی خوبان زمانه/ ما کجاییم در این بحر تفکر تو کجایی

تیم تهیه و تولید آلبوم «بی‌نام» با احترام به مخاطبین فهیم آثار محسن چاوشی و مردم عزیز ایران با توجه به ‌مسائل پیش‌آمده طی روزهای اخیر، تصمیم گرفت انتشار آلبوم را به زمان و احوال بهتری موکول کند. نیازی به تکرار و یادآوری نیست که محسن چاوشی برای طرفداران و مخاطبین خود همیشه عشق و احترام فراوان قائل بوده و به‌احترام و خواست شما قطعه‌ «بحر تفکر» به آلبوم اضافه شده است. اخبار و اطلاعات مربوط به آلبوم و زمان دقیق انتشار به زودی صرفاً از طریق مجاری رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

دهمین آلبوم رسمی محسن چاوشی قرار بود در تاریخ ۵ آذر روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. آلبوم «بی نام» که پیش تر قرار بود تحت عنوان «قمار باز» با صدای محسن چاوشی روانه بازار موسیقی کشور شود، با ۱۱ قطعه و اشعاری از مولانا و سعدی تهیه و تولید شده  که در این بین از اشعار برخی شاعران دیگر نیز به صورت ترکیبی و در تجربه ای جدید استفاده شده است.

موسیقی این آلبوم را به صورت کامل محسن چاوشی بر عهده داشته  و محمد جاسمی نیز به عنوان هم خوان و خواننده مهمان دراین اثر حضور دارد. این در حالی است که بنا به انتشار خبری در رسانه ها مبنی بر لو رفتن دموهایی بی کیفیت و چند ثانیه از چند قطعه این آلبوم از جمله قطعات «باز آمدم»، «قوم به حج رفته» و «بحر تفکر» در روزها و هفته های گذشته در فضای مجازی باعث شده چاوشی تنظیم هایی جدید را روی این قطعات امتحان کند.

محسن چاوشی پیش از این آلبوم‌های «یه شاخه نیلوفر»،«ژاکت»،«حریص»، «سنتوری»، «پرچم سفید»، «من خود آن سیزده‌ام»، «پاروی بی‌قایق» و «امیر بی‌گزند» را به صورت مستقل منتشر کرده است.