مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بیش از 12 هزار دستگاه توسط 560 مجموعه آزمایشگاهی در شبکه به اشتراک گذاشته شده است. این کار دسترسی به تجهیزات آزمایشگاهی را تسهیل می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از مجموعه‌هایی است که با هدف تجمیع خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی در کشور راه‌اندازی شده است. این مجموعه در طی چند سال فعالیت خود توانسته 560 عضو بگیرد.

«تا کنون بیش از 560 مجموعه آزمایشگاهی عضو شبکه شده‌اند که بیش از 12 هزار دستگاه خود را در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی به اشتراک گذاشته‌اند. این آزمایشگاه‌ها در حال حاضر نزدیک به 52 هزار آزمون را به طیف وسیعی از مشتریان از بخش دانشگاهی و صنعت ارائه می‌کنند.»

رضا اسدی‌فرد با اشاره به این مطلب، می‌گوید: در حال حاضر حدود 40 هزار عضو حقیقی و حقوقی عضو باشگاه مشتریان شبکه هستند. اعضایی که از خدمات شبکه بهره‌مند می‌شوند.

بنا به گفته مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با ارایه طرح‌های متنوع تخفیف خدمات آزمایشگاهی توانسته است دانشجویان، اعضای بنیاد ملی نخبگان، سرآمدان علمی ایران، شرکت‌های دانش بنیان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های همه استان‌های کشور را تحت پوشش قرار دهد.