شبکه اجتماعی اینستاگرام در اقدامی کوردلانه و در راستای رویکرد تروریستی دولت آمریکا، تعداد زیادی از پست‌های کاربران خود درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی را حذف و کاربران را نسبت به قطع دسترسی تهدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به حذف پست‌های خبر شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و پیام‌های تسلیت کاربران اقدام کرد.



این شبکه اجتماعی که وابسته به دولت آمریکا فعالیت می‌کند، پیش از این نیز حذف صفحات فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حذف صفحات کاربران دنبال کنننده آنان را در دستور کار خود قرار داده بود.



حمله اینستاگرام به پست ها و صفحات کاربران در حالی انجام می شود که اینستاگرام کاربران خود را پس از حذف پست تهدید می کند که اگر چنین محتواهایی بار دیگر  منتشر شود، صفحه را محدود و یا به طور کامل دسترسی کاربر را قطع خواهد کرد.

این موضوع بار دیگر ادعای پوچ غرب مبنی بر آزادی بیان را آشکار می کند و تروریستی بودن دیدگاه دولت این کشور را در واقعیت و فضای مجازی با ترور کردن اندیشه‌ها و واقعیات، آشکار می‌کند.




صبح امروز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت و جمعی از نیروهای مقاومت عراق، پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.