کریستین بیل بازیگر و دیوید او.راسل کارگردان در حال گفتگو هستند تا یک پروژه جدید را با هم شکل دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، به نقل از ورایتی، دیوید او.راسل قرار است فیلمی را که هنوز عنوانی ندارد، با بازی کریستین بیل بسازد. این فیلم در کمپانی «نیو ریجنسی» ساخته می‌شود و فاکس و دیزنی نیز مسئولیت کار را برعهده دارند.

نیو ریجنسی قصد دارد تولید این فیلم را از بهار شروع کند.

او.راسل قرار است فیلم را برمبنای فیلمنامه‌ای به قلم خودش بسازد. جزئیاتی از پلات اعلام نشده ولی متیو بودمن که از تهیه کنندگان «جوی» و «کلاهبرداری آمریکایی» بود تهیه کننده این فیلم هم خواهد بود.

بیل و او.راسل با هم در سال ۲۰۱۰ در فیلم «مشت‌زن» و بعد در سال ۲۰۱۳ در «کلاهبرداری آمریکایی» همکاری کرده بود. بیل یک جایزه اسکار را برای بهترین بازیگر نقش مکمل در فیلم «مشت‌زن» در نقش دیکی اکلوند دریافت کرد. وی همچنین برای بازی در «کلاهبرداری آمریکایی» نامزدی اسکار را کسب کرد و برای بازی در «کمبود بزرگ» و «معاون» آدام مک‌کی نیز نامزدی اسکار را به دست آورد.

جدیدترین نقش آفرینی وی در فیلم «فورد در برابر فراری» در برابر مت دیمون در نقش یک راننده حرفه‌ای بود. این فیلم هفته پیش ۴ نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم را کسب کرد.

او.راسل هم برای ساخت هر دو فیلم نامزدی کارگردانی اسکار را کسب کرد و برای نوشتن فیلمنامه «کلاهبرداری آمریکایی» در بخش فیلمنامه هم نامزد اسکار شد. او برای کارگردانی و فیلمنامه فیلم «کتابچه امیدبخش» هم نامزدی اسکار را به دست آورد. آخرین فیلمی که وی کارگردانی کرد «جوی» برای استودیو فاکس بود.

نیوریجنسی هم از سابقه خوبی در اسکار برخوردار است و «بردمن»، «بازگشته از گور»، «زنان کوچک»، «فانوس دریایی»، «بوهمین راپسودی»، «به سوی ستارگان»، «بیوه‌ها» از شناخته شده‌ترین و موفق‌ترین تولیداتش بوده‌اند.