همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر  «کمپرسور هوای ابزار دقیق» ایران ساخت با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در عسلویه رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، «کمپرسور هوای ابزار دقیق» ایران ساخت با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در عسلویه رونمایی شد.

همچنین معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از «واحد کلر آبگیر» شتابدهنده آبان، نخستین شتاب‌دهنده تخصصی در حوزه آب و انرژی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بازدید می‌کند.

بازدید از پروژه «سلول الکترولایزر» که توسط شرکت دانش‌بنیان آتیه‌پردازان شریف به صورت موفق در پتروشیمی مبین نصب و راه‌اندازی شده است، همچنین بازدید از طرح کاتالیست‌های واحد آروماتیک پتروشیمی نوری که توسط شرکت دانش‌بنیان اکسیر نوین فرآیند آسیا اجرا شده است و واحدهای فناور پتروشیمی جم و فعالان فناور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور کنگان بخش دیگری از این سفر یک روزه خواهد بود.

صدای زنگ انقلاب در عسلویه

سورنا ستاری در ادامه این سفر، با حضور در دبستان شهید باهنر عسلویه زنگ انقلاب اسلامی را به صدا درآورد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در مراسم زنگ انقلاب دبستان شهید باهنر عسلویه گفت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، سرمایه گذاری ویژه ای بر روی آموزش نیروی انسانی صورت گرفته است و باید بستری مساعد برای خلق ایده های نوآورانه و شکوفایی استعدادهای نیروی انسانی که جنوب کشور سرشار از این سرمایه ارزنده است، فراهم شود.

وی افزود:  امیدوارم این جامعه به واسطه شکوفایی استعدادهای فرزندانش متحول شود. باید توجه داشت تحول پایدار به دست نیروی انسانی محقق خواهد شد.

این خبر در حال تکمیل شدن است...