با توجه به راه‌اندازی مرکز تجارت و همکاری‌های فناوری ایران درمرکز شرق آفریقا با محوریت کنیا، دانش‌بنیان‌ها از ابتدای سال 99 می‌توانند محصولات و خدمات خود را در شوروم ایران به نمایش بگذارند. مهلت ثبت نام در این رویداد 30 بهمن‌ماه امسال است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری؛ پس از اعزام هیاتی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به کشور کنیا، مرکز تجارت و همکاری‌های فناوری ایران در ساختمانی به مساحت 600 متر مربع در این کشور ایجاد شد. این مرکز از ابتدای سال آینده میزبان دانش‌بنیان‌های ایرانی خواهد بود.

حضور در شوروم دایمی و بازاریابی محصولات، اختصاص فضای کار اشتراکی، اختصاص دفتر کار، اعزام هیات تجاری و برگزاری نشست‌های رودررو از سال آینده و اختصاص سالن سمینار برای برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله خدماتی است که در این مرکز به دانش‌بنیان‌ها ارائه خواهد شد. این مرکز سال آینده با حضور مدیران ارشد کشور افتتاح خواهد شد.

همه شرکت‌های ایرانی می‌توانند از امکانات این مرکز استفاده کنند و اولویت با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان است. دانش‌بنیان‌های متقاضی حضور در شوروم دایمی و بازاریابی محصولات در مرکز تجارت و همکاری‌های فناوری ایران در کنیا تا پایان بهمن‌ماه و متقاضیان دریافت فضای کار اشتراکی و اختصاص دفتر کار هم تا 15 اسفندماه می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 63103315 و 63103301 تماس بگیرند و یا به آدرس اینترنتی  Tesc.ir مراجعه کنند.