شرکت های تاکسی اینترنتی و ارسال غذا در آمریکا مشغول مذاکراتی هستند تا خسارات رانندگان و پرسنل به دلیل شیوع ویروس کرونا را جبران کنند.
به نقل از رویترز، شرکت های تاکسی اینترنتی و ارسال غذا در آمریکا از جمله DoorDash و Instacart مشغول مذاکراتی هستند تا خسارت رانندگان و پرسنل ارسال محموله به دلیل شیوع ویروس کرونا را جبران کنند.
این ۲ شرکت در دو بیانیه جداگانه اعلام کردند مشغول بررسی گزینه های پیش روی خود هستند.
از سوی دیگر سخنگوی شرکت تاکسی اینترنتی Lyft نیز اعلام کرده سرمایه هایی برای رانندگانی تخصیص داده که به دلیل قرنطیه ویروس کرونا با چالش روبرو شده اند یا خود به این ویروس مبتلا شده اند.
وال استریت ژورنال نیز روز گذشته در گزارشی نوشت شرکت اوبر تکنولوژیز، Lyft ،DoorDash و Instacart مشغول مذاکراتی هستند تا صندوق هایی برای جبران خسارات رانندگان به دلیل شیوع ویروس کرونا ایجاد کنند.
اوبر هم چندی پیش اعلام کرد به رانندگان و پرسنل ارسال محموله که به ویروس کرونا مبتلا شده اند یا به مدت ۱۴ روز در قرنطینه هستند، غرامت پرداخت می کند.