در شرایطی که بسیاری از شرکت‌های فناوری مجبور به تعطیلی کارخانه‌ها و مراکز خود شده اند، آمازون در حال تأسیس آزمایشگاه اختصاصی تست کرونا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، به نقل از سنتینل، آمازون که به علت ماهیت فعالیت خود در زمینه ارسال انواع بسته و کالا به مقاصد مختلف قادر به تعطیل کردن مراکز و انبارهای خود نیست، قصد دارد با راه اندازی آزمایشگاه تست به طور مرتب و دائمی از کارکنانش آزمایش کرونا بگیرد.

گروهی از کارکنان شرکت آمازون با تخصص‌های مختلف اعم از دانشمندان و پزشکان و محققان و مدیران برنامه تا متخصصان نرم افزار با یکدیگر همکاری می‌کنند تا راه اندازی آزمایشگاه یادشده هر چه سریع‌تر ممکن شود.

نصب و مونتاژ تجهیزات مختلف در این آزمایشگاه در حال انجام است و بر اساس بیانیه جدید آمازون طی روزهای آینده اولین گروه از کارکنان این شرکت در این محل تست کرونا خواهند داد.

آمازون بیش از ۱۵۰ فرایند کاری خود را تغییر داده تا تماس کارکنان این شرکت به حداقل رسیده و از تماس نزدیک آنها با یکدیگر جلوگیری شود تا امنیت افراد تأمین شده و احتمال بیماری آنها به حداقل برسد. آمازون قصد دارد بعد از راه اندازی این آزمایشگاه از همه کارکنان خود و حتی افرادی که هیچ نشانه‌ای از ابتلاء به کرونا ندارند، تست بگیرد.