آمازون و یک فروشگاه زنجیره ای برای مدیریت تقاضای مشتریان، صف خرید مجازی ابداع کرده اند. افراد به طور مجازی می توانند بازه زمانی مشخصی را برای خرید در فروشگاه ثبت کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، به نقل از انگجت، آمازون و فروشگاه های زنجیره ای «Whole Foods» برای تامین تقاضای مشتریان طی شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی روبرو شده اند. این امر سبب شده اقداماتی جدید برای تامین تقاضای مشتریان انجام شود.
در همین راستا آمازون یک صف خرید مجازی ارائه کرده که بازه زمانی خاصی را برای خرید به فرد ارائه می کند، همچنین تحویل کالا نیز با توجه به تقدم در ثبت سفارش انجام می شود. این اقدام سبب می شود رقابت برای ایستادن از بین برود. این اقدام در هفته های آینده اجرایی می شود.
این خرده فروش اینترنتی تاکید دارد ارتقای موجودی کالاها را بهبود خواهد داد. البته آمازون در واکنش به شیوع ویروس کرونا ظرفیت پاسخگویی خود را ۶۰ درصد افزایش داده است.
همچنین اقدامات دیگری برای بهبود ارسال مواد غذایی در نظر گرفته است. ساعت خرید برخی فروشگاه های «Whole Foods» تغییر کرده تا فقط روی سفارش های اینترنتی تمرکز کند.