پهپادها معمولاً بیش از بیست دقیقه قادر به پرواز نیستند و توان حمل بار زیادی را هم ندارند. اما یک پهپاد جدید قادر به یک ساعت پرواز و حمل ۲۰ کیلوگرم بار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری،  به نقل از نیواطلس، پهپاد Acecore Noa که توسط شرکت هلندی Acecore تولید شده، دارای چهار پره است که طول هر یک از آنها به ۷.۱ سانتیمتر می‌رسد. این پره ها با فیبر کربنی تقویت شده‌اند و از استحکام زیادی برخوردارند.

۶ موتور برای تأمین انرژی این پهپاد در نظر گرفته شده‌اند و بازوهای پروانه‌ای شکل مجزایی برای تسهیل جریان هوای خنک کننده در سراسر پهپاد طراحی شده است. این بازوها باعث می‌شوند که پهپاد مذکور حتی در گرمای ۵۰ درجه سانتیگراد بتواند بدون هیچ مشکلی به حرکت خود ادامه دهد.

از بازوهای یادشده می‌توان برای نگهداری اقلام و کالاهای مختلف نیز استفاده کرد. برای فرود این پهپاد چهار پایه نیز در نظر گرفته شده است. پهپاد یادشده دارای چهار بسته باتری لیتیومی نیز هست که در صورت عدم حمل بار پرواز آن را برای یک ساعت ممکن می‌کنند. اما در صورت حمل بارهای سنگینی مانند دوربین‌های حرفه‌ای زمان پرواز این پهپاد تا ۴۰ دقیقه کاهش می‌یابد.