شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در پیامی درگذشت همایون رضا عطاردی هنرمند متعهد و ارزشی سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون
همایون رضا عطاردی نیز رخ در نقاب خاک کشید. درگذشت او افسوس را به جانمان ‌نشاند. افسوس از فقدان چهره‌ای ارزشمند که از تهیه کنندگی سینما تا آهنگسازی در هنر هفتم و تلویزیون فعالیت کرده بود.

شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، ضمن گرامی‌داشت یاد همایون رضا عطاردی و عرض تسلیت به جامعه هنری کشور، اهالی موسیقی و بازماندگان آن مرحوم، امیدوار است راه این هنرمند در سایه توجهات متولیان فرهنگ و هنر کشور قرار گیرد.

شایان ذکر است، فیلم سینمایی «زندگی» به کارگردانی «جلیل سامان» و تهیه‌کنندگی همایون رضا عطاردی موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران از بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد.

عطاردی هنرمند متعهد و ارزشی سینما و تلویزیون که چندی پیش بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود، صبح جمعه 3 مردادماه دار فانی را وداع گفت.