در حالی که پیش از این اعلام شده بود گوشی راگ فون ۳ ایسوس با نرخ تازه سازی صفحه ۱۴۴ هرتز عرضه می‌شود، اما حالا مشخص شده این رقم تا ۱۶۰ هرتز نیز قابل افزایش است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، به نقل از انگجت، منابع نزدیک به ایسوس می‌گویند این گوشی دارای یک قابلیت مخفی است که فعال کردن گزینه نرخ تازه سازی صفحه ۱۶۰ هرتز را نیز ممکن می‌کند.

در حال حاضر این قابلیت بر روی گوشی‌های ایسوس در حال تست است و اعمال چنین قابلیتی بر روی نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند تا به حال بی سابقه بوده است. این امر اجرای بازی‌های ویدئویی اکشن و پرتحرک و نیز نمایش فیلم‌های سینمایی ماجراجویانه را بر روی نمایشگرهای این گوشی با کیفیت بیشتری ممکن می‌سازد.

برای فعال کردن این قابلیت باید از اپلیکیشنی موسوم به اندروید دیبات بریج استفاده شده و سپس فرمان adb shell setprop debug.vendor.asus.fps.eng ۱ اجرا شود. سپس گوشی از نو راه اندازی شود تا نرخ تازه سازی صفحه ۱۶۰ هرتز فعال گردد.

این گوشی قرار است ظرف چند روز آینده در اروپا عرضه شود و قیمت آن ۹۹۹ یورو اعلام شده است. گوشی مذکور در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ در آمریکا به بازار می‌آید.