یک شرکت تجاری از تولید لامپی جدید به شکل یک گوی درخشان خبر داده که سبک، نشکن، ضدآب و جمع شدنی است و برای طبیعت گردانها گزینه‌ای ایده آل محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، به نقل از نیواطلس، لامپ جدید که ماجیکس کوکونات نام دارد، هم قادر به روشن ساختن محیط اطراف به صورت تک رنگ است و هم می‌توان رنگ‌های مختلفی را برای آن فعال کرد.

همچنین کاربران می‌توانند میزان نور این لامپ را در حد ۳۰ درصد، ۵۰ درصد و ۱۰۰ درصد تنظیم کنند. این لامپ با مقداری فشرده شدن کوچک‌تر می‌شود و حجم آن با رها کردن و کاستن از فشار به آن به حالت عادی بازمی گردد.

لامپ یادشده به راحتی بر روی آب شناور می‌شود و حتی می‌توان آن را با خود به طور کامل به زیر آب برد و از آن برای روشن کردن فضای اطراف در زیر آب دریا و استخر سود برد.

شارژ این لامپ قابل حمل و سبک با استفاده از پورت یو اس بی صورت می‌گیرد و در کف آن چراغ‌های ال ای دی قدرتمند و باکیفیت نصب شده است.

برای تولید این لامپ از مواد سیلیکونی غیرسمی و کاملاً ضدآب استفاده شده است. باتری پلیمری لیتیومی ۳۳۰ میلی آمپری دیگر قابلیت این لامپ ۷۰ دلاری است. لامپ یادشده در صورت سقوط از ارتفاع یک متری یا برخورد به سطوح مختلف نیز آسیب نمی بیند.